veckans vän, vecka 22

Namnis: Sara, Ara, vad ni vill
Åldris: Fjorton årisar.
Speciella minnen: "kontanter eller kort?", konstiga historier på vägen hem (skulle jag flytta till afrika?) och nej, jag kommer inte på så mycket oligt!
hur länge har jag känt: way too long, sis!
bra gärningar: Kritiserat mig i alla väder, sjungit livet ur mig och varit bäst!
låt: 9 to 5, kom jag att tänka på..är det inte det närmaste vår låt man kan komma?
saker jag skrivit om: bara en flummdikt här i bloggen.
meddelande till vän: som en mycket vis person en gång sa: alla bry dig!

Kommentarer
Postat av: Sara

Love you systra mi! många minnen med dig ( kanske inte kommer på dom direkt men dom finns där;)) och jag tycker att vi borde skaffa en annan låt x)

2009-06-01 @ 18:56:46
URL: http://paronsmothee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0