you sit there in your heartache

hej och någon enstaka grej!
Nu krävs lite förklaringar. Jag har aldrig under några omständigheter försökt göra anspråk på mcr, det enda jag har gjort är att översätta bandets namn. Detta innehåller ett pronomen, inte mitt fel. No offence till den rätta ägaren av detta band, men honey.

Idag slappades det en hel del på "jobbet". Vi började med fredagsmöte där en man helt plötsligt ramlade baklänges med rullstol och allt. Nej, han var inte rullstolsburen inte. Han levde dock som han sa. På mötet sas även att nästa möte ska hållas den tjugonionde februari.
jag: spännande, den dagen finns inte ens.
alla: oj, maj!
grabb> meen, tjugonionde februari finns ibland..

Sen gick jag och sb på en promenad och sen åt vi lunch ute där vi flummade med alla certecfolk. Awesomenessiga är de. Sen gick vi och kollade p[ robotar, boring. Fikade lite och sen typ slut. Relaxing!

Idag har jag även givit honey skrattspasmer like tre gånger eller så och försökt leva efter bästa förmåga. Äsch hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0