adrenalina:D min syster är galen!

Ja, hon har lite av en flumkväll som ofta. Sjöjungfrun och andra disneyfilmer har funnits med i bilden.:D

Jag klarade förresten matteprov!<3 det blev godkänt, och jag är så lycklig. Eller jag har ju inte fått tillbaka det men jag kan inte ha fått ig på det där lätta. Om jag fick felfritt kanske jag kan höja mig i matte, beroende på hur jag gör ifrån mig på vg/mvg-provet på fredag. Sen hade jag franska med den galna lärarkandidaten vi har och lite annat. Gick en trevlig promenad med susanne på idrotten och har flummat allmänt sen jag kom hem.

Sara: Men jag måste prata om hitler! Jag..tycker inte om hitler. (är det kul för någon annan?)
kom inte på något annat av alla roliga citat tyvärr. Nu har jag inge mer att skriva, förutom att pringles är gott. :D

Kommentarer
Postat av: Hannah

What about my sister.. + a?

2009-11-21 @ 15:11:42
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0