an acoustic night at the theatre

Nu ska jag göra en mycket failad resensionsmoj. :)
Skivan är alltså helt oelekrtisk, och det gillar jag eftersom jag är en oelektrisk flicka. Saker jag gillar med skivan är stråkarna (särskilt i caged), vissa röstkvaliteer som Sharon gör på den här skivan, särskilt i forgiven och andra låtar. Någon form av weeping voice..det är underbart! En annan sak jag tycker om är hur låtarna tas isär till beståndsdelar och hur man sedan sätter ihop allting i en ny ställning eller vad det heter. Frozen är mitt första exempel här, men alla andra också! Dessutom är båda extraartisterna jättemycket bättre än sist jag hörde dem på black symphony. Något negativt vet jag inte, för utom att de bör komma igång och ge oss en ny skiva istället de mojarna!

Kommentarer
Postat av: Sharon

Kommer runt oktober nästa år, så vitt jag lyckats forska fram. Vi får ha tålamod.

2009-11-16 @ 20:41:47
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Ronja

Ååå, jag läängtar ju redan ihjäl mig efter deras nya skiva, speciellt efter den här singeln.

2009-11-17 @ 20:08:00
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0