be my runaway bride!!

Eh ja, rubriek är alldeles jättebudskapslös, bara ett utdrag från en gullig låt jag hör på radion ibland. Synd bara att det är en radiolåt. Iallafall så sitter jag här och Honey skall nu sova. Hon gillar att höra när jag blåågar, säger hon. Hon blir trygg av det. Ursäkta mig, men huur kan man bli trygg av en röst som säger "mellanslag"? Nej, hon är ett mystery alltså. Aja, idag har jag mest läst. 45 sidor har jag läst, jag borde ha läst 95. Men liksom..ursäkta då. :( Danielle kommer att slå mig gul och blå och mojs. Men hon hade rättat rädd-mojen och jag fick mvg på den. Det fick jag även på engelskaprovet. Och spanskan, men det kanske jag skrev i gårdagens inlägg. Nu vet jag inte vad jag skall säga. Ingenting kanske. Mitt ben gör ont. Men det är för att jag sitter så konstigt gämt. Det är jättejobbigt och ändå gör jag det heela tiden. Undrar om

Kommentarer
Postat av: Hannah

"Undrar om.." vadå? Inlägget slutar nemligen så.

2009-11-04 @ 09:01:07
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Ronja

Okej... vad skulle jag skriva egentligen? just det ja. Varför får du jämt en massa mvg? Jag får aldrig några och jag pluggar mer än dig, tror jag i alla fall. Fast alla tror jämt att jag alltid får mvg.

2009-11-05 @ 18:18:57
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0