dead tired

Jag är fortfarande helt sjukt trött. Vad är det med mig den här veckan? Det gör ont i hela kroppen så trött är jag. Annars har dagen varit ok. På musiken gav jag upp och joinade luciatåget ändå. Att gå mot strömmen är inget jag är så grejt på. Det behövdes, för ingen sjöng ju! Nerds, really. Jag klämde i för allt jag hade och efter lektionen kom romek och undrade om jag återigen ville skråla på the avslutning. Ah sure then, ungefär.^^ om de har en sån brist på sångfåglar i skolan. Jag håller på att somna, bokstavligen alltså!:/ vad har jag mer gjort idag tro? Haft en ö-lektion i so, alltså där vi jobbar med ett grupparbete om en ö. Vår grupp har himskans kul, i alla fall igår. Nuuuuu ska jag gå och äta en macka, thank Goooood!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Du skulle bara veta hur trött jag är..

2009-11-18 @ 17:48:51
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0