"det är ju bra att kvinnorna har mycket att säga till om, men de ska hålla tyst!"

Nu har jag varit hos mormor och haft en söndag. Hos mormor var det ganska fint. Samtalade hela kvällen med Bengt-Åke Billing, farmor och far. Sen satt jag inne med kusinerna och syster och tittade på dåliga program. Jag och Amanda tävlade i negativitet och slutligen blev mormor gammal! Rubriken är sagt av en man om pakistanska kvinnor eller vaddetnuvar. Men idag har varit en dålig, dålig, dålig dag. Va? Har den? Det visste inte jag, men jag skrev ju tydligen det. Aja, har pratat med Hannah och tittat på idol-reprisen. Alltså, alla fem som är kvar är riktigt bra. varför är det så? Har aldrig hänt. Just nu sitter jag och äter godis och lyssnar på eclypse. Trevlans, är det. :) men nu jag lämna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0