Hannah can´t come up with a headline, and neither can I.

Detta inlägget skall bli skrivet om Hannah, det tycker hon i alla fall. Själv skulle jag vilja skriva om min mensvärk, för den där ful och dum och äcklig. Skulle även vilja skriva om att jag ska ha utväcklingssamtal imorgon. Men nu ska jag ju inte det. Hannah var det. Hon gör nåt på andra sidan luren. Rör sig, tror jag hon gör. Om ni vill veta får ni fråga henne. Hon är en mycket bryvärd unge och alla som inte har hört det förr lär ju inte höra det igen så döva som ni verkar vara. Nu kom mor hem så jag måste snart gå. Detta handlade dock inte om Hannah så det var inget bra. Hon gör mycket gulliga ljud. Jag vill iiiinte lämna henne och kolla i min pärm. Hetere perm eller pärm? Jag veeet inte. Men alltså, stress. Ångest och saknad och hörrö din moj jag vill krama dig! Bara så du vet när du läser. Nu måste jag gå. Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ursäkta mina ljud. Jag kan inte hjälpa dem, vet du. Love you too.

2009-11-24 @ 21:39:12
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Sharon

Sv: Gud i skruven är också ett uttryck. :)

2009-11-25 @ 19:15:56
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0