headlines, oh those headlines, what did I ever do, to make a headline like you?(*you=personification of the headline*)

Mycket tråkigdag idag och detta äro bara början. Har punkt att läsa, so att plugga och sjukgymnast och skrivargrupp att gå på. However så blir sjukgymnasten bra för jag skra träffa Sara Lilja, min sjukgymnast från när jag var jätteliten. Det ska jag bli jättespännande att träffa henne igen! Jajajaaa, nu har jag inget att säga, det hade jag inte från början heller. Volymen kallar. Jag vill riva ut dess fula sidor om paul och hans soldier buddies. De är dryga, tråkiga och fula. Så är det.:/ hejrååååååååååååååååååååå. _Eh, upphakning..naj inte alllllllsssssssssssssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0