I´ll point you to the mirror!

Vrålar playing god här och det är söndag. Varför börjar jag så ofta med vilken dag det är? Liksom, ja, det vet ju ingen. Josh är en söt pojke. Jättejättesöt. Synt att han sjunger så lite och det är ju lite sorgligt att låten handlar om honom. Paramore är underbara. Och inte gaymusik som Ebba tycker. Ebba dissar paramore och nu kommer drogad brud. Alla dissar drogad brud och ingen vet vad hon heeter. Utom jag. Det har varit en lång dag, säger hon. Det har det inte, men det var det igår.

Igår natt eller kväll eller nåt pratade jag med Hannah och vi flummade väldigt mycket. Hannah sjöng om lips like morphine men med stockholmskt i(inte med mening) och jag dissade Patinsson mer än vad som är brukligt. Senare kom jag på att anledningen till detta är att han liknar Alan Rickman lite. Jag är väldigt kluven till Rickman. Han är det värsta som skapats på jorden och samtidigt..Satan hade inte varit som han är idag utan hans hjälp. Smärtar att säga gör det, men ja. Jaja, tänkte även skriva lite djupta saker som jag och Sofia och andra har sagt.:)
jag: Sofia, undrar om det heter en muffin eller en muffins.
Sofia: ingen aning!
jag: bäst att ta två, så man är på den säkra sidan.

Sofia: den dagen, den sorgen..men vilken jävla sorg det kommer att bli.(den ska jag börja använda.)

jag till Hannah när vi pratar om lekar: mitt liv är en kurragömma-lek. Jag letar och letar men jag hittar aldrig ett skit..
Det sista är ju lite deprimerande, men så jävla sant. Sharon låter väldigt lik mig i början av denna låt som jag kanske har nämnt. Synd att jag inte kan härma det själv och bevisa. ;) och synd att resten är för hög. skitsamma.

Söndag, första advent och kulturen som alltid. Inget speciellt, utom att Ulrika hemsökte oss. Hon är Cias klasskompis som brukar dyka upp där varje år.
Johanna: där är Kamilla.
vi alla för tusende gången: Ulrikaaa!
Amanda: hon heter Annika.
vi: naaajjjj!
Amanda: men förra året hette hon Annika!
Det var även en del snack om var vi hade träffat henne, så till slut var hon överallt. Fan vad jag äslkar att sjunga paramore. Det vill jag göra på idol. Jag har inte bestämt en enda låt och det ska vara helklart ikväll. Hur kööörd får man bliiii? :/ Men det blir nog ingen paramore, även om jag själv anser att jag rular på det. Det gör nemligen ingen annan, och det är ju en fördel om man ska vinna. Jag har för mycket hybris for my own good, och nej säg nu inte att jag är hungrig nu igeeen. Jag är gämt hungrig, men mår förjävla illa om jag äter. Likt mig är det. Nu har jag ingenting att säga mera. Vet ni vad jag hatar förresten? Outron. Det är så otroligt meningslöst. Då vill man ju bara att det ska ta sluuut. Aja, det där var mitt eget outro. hejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0