I´ve never been happier, never been happier!

Det där var kanske inte sant men just nu innehåller min kropp oerhörda lyckovågor. Nog en kombinasion av let´s just fall in love, Hannahs blogg, hennes kommentar på förra inlägget och att jag mådde för dåligt förra veckan. Ni vet ju att min kropp går i sådana där gämna mojar, eh, vågskålar, eh, fattaru? :) nyss hoppade jag upp och ned, sjöng andrstämman på this is the life och..alltså..kan man ha heartacheav lycka? Jag tror det, eftersom jag faktiskt har det. I alla fall, idag har jag varit trött men annars har det varit jättefint. Hade en otroligt rolig fransklektion där Thomas och "träd" var underbara och pratade franska på skånska och svenska på franska och allt möjligt och även omöjligt. Hilarious. Vi har även haft strömavbrått. Allt var jättemörkt och alla skrek som i en äkta skräckfilm. Ingemar, du är bäst!!! Nää det var inget.:D Hayley, sluta dissa mitt liv! Alltså, jag menar det, begrav inte mitt liv! Skit samma, vad har mer hänt idag? Inget, really. Favoritrad! Alltså, jag skrämmer mig själv på mina favoritrader. Och duuuuuu, dääär har du också influerat mig! Jag märker det inte ens längre! Lit läskigt. Var tog Emma vägen? *går och letar* hon är inte här och mojs! Tog du henne någon gång i janari? oj, det där kunde ha blivit djupt om jag varit djupt.:) grabbarna i den här låten har kul. Sen när skriver jag så här? Jag gillar det, det är inte det, men..alltså..aj don´t get it. Vet ni? Sniglarna de rullar, hit och dit och ner. Frååga inte. Nu måste jag sluta. Det går outa hand. Sån där amerikansk eller brittisk eller nåt dialekt gillar jag inte egentligen. Men mitt lilla hjärta bör sluta göra ont, eftersom jag är jätteglad. Nej, säg åt mig att sluta! Nu så. Heejdåå. (och jag skrattar väl fortfarande med u ibland eller?:-o)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Men nu får du ge dig! Behåll lite av dig själv va. Jag vet att jag är cool, men jag skulle inte gilla om du tog efter mig för mycket. Jag gillar ju dig, inte...mig. Behåll din "unikitet" för i helovet! Och det är bra att du mår bra, föresten.

2009-11-16 @ 16:36:36
URL: http://rydis.russhage.com
Postat av: Hannah

Undrar om min kommentar kom fram. Ser inte ut så, menmen..

2009-11-16 @ 16:38:05
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0