och vinet blev till sand, bara kom och ta min hand.

Det här inlägget verkar ju helt jävla omöjligt att skriva på den här dampande, psykbrytiga datorn. Nåja, rubriken är från en omskrivning av you´re beautiful som Hannah har gjort. Morr på Ingemar. Nu är det här en trevlig kväll, den ska snart sluta dock. Har nästan-tittat på idol och sjungit och så. Försöker minska countrygraden i min sång. Det går inte så bra. Den är nemligen oerhört oerhört stor, och detta kan ju vara trevligt i riktiga countrylåtar..men inte andra låtar! Eller för mig dårå, men inte för alla icke-countrydrogande människor runtomkring mig. Det gillar jag inte, inte, inte. But well, jag jobbar på detoch är nu oerhört trött. Ska sova, lååång dag imorgon I supose.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0