repulsive

Citerar bara bokis i rubriken.;) men denna dag har varit lika uttröttande som den förra. Nästan. Igårkväll somnade jag ifrån boken vilket aldrig händer och sen (!!!) hade jag en mardröm. Detta var riktigt hemskt, fast mest efteråt. Sen i skolan har jag dött lite och varit lite glad. Har inte hänt något speciellt. Imorgon har jag matteprov. Ig på ingång, ing a överdrifter. Det blir ett klingande ig här. Det känns otroligt jobbigt. Det blir även kemi och franska och idrott och..mojs imorgon. Och jag har iiiiiiingentiiing att säga. Tänker sova nu. Djupt och länge. Who do I fool by that? Ofta jag sover hela natten. Well, jag sover i alla fall på nätterna.*tycka synd om Hannah* nej, sömn, vare. Hur blev jag så här sömnberoende?

Kommentarer
Postat av: Hannah

Sova bör man. Det är trevligt, och jag önskar att jag kunde och mojs. Men det vet du ju redan. Du är lyckligt lottad du.

2009-11-19 @ 21:48:07
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0