Say good night, don´t be afraid..

Ja, det var väl mer en re..vad heter det? Shiiit! Men ja, anyhow, så sa jag godnatt nyss och det var det jag syftade på. Vad är det fina ordet? Jaja, min kväll, dåå. Den har spenderats med Hannah, dobido och familj. Vi kom in i djupa konversationer om krig och mobbing och allt, famlij och jag. Till slut skrek mamma "alltså honom skulle jag ha mobbat!" och detta skrattades det åt läänge. Sen i dobido var joakim kans med och han är mycket bryvärd. Han sjöng cesilia Lind och jag och mor blev lite överexalterade. Fast han sjöng den med pernilla valgren. Det gillar inte jag. Nu rörde hannah sig, så hon sover nog inte än tror jag. Spännande nyheter. Andades gjorde hon också som en annan ande. Andas andar? Liksom..andedräckter inuti. Liksom rökmoln i bröstet. Eh, okej, vi lämnar det. Vad har mer hänt? Jo, i dobido sjöng karolin av ugglas och fredrik kempe barby girl. Det var jätteroligt och jag fick plötsligt en förträngd minnesbild av hur jag och Agnes (inte Wallberg!!!) sjöng den på ett "fredagstjohej" as we called it i typ lågstadiet. Hon var barby och jag var ken.:D i slips och allt. Detta ksrämde mig en aning, då jag heeelt hade glömt det. Vet ni? Jag borde också gå och lägga mig..egetnligen. ska ju sova imorn, har jag lovat mig själv. Sova som en stock. Stockar måste sova väldigt..hårt, tycker jag. Nu ringer det där ute. Svara! Det är nog Sara som vill ha sällskap på sin vandring hem och prata med någon. Det är ju så möörkt ute. Då borde jag ju alltid vilja ha sällskap. Det vill jag, i och för sig. Nu ska jag sluta blogga, men ska lägga upp en fin text här också.:D

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag visste att jag skulle finna orden "innuti" och "svara" i denna text innan jag läste den. Jag är cool.

2009-11-21 @ 15:13:10
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Ronja

Varför är det aldrig någon som vill lyssna på mig när jag ligger och ska sova???

2009-11-21 @ 16:27:22
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0