sunday..what´s it got to do with the sun?

Ursäkta förra inlägget. Det bör inte komma fler sådana inlägg nu framöver. Nu framöver kommer det ju inga inlägg alls, då jag är i örebro. Det blirmycket bryvärt. Fast jag ser inte fram emot det alls. Så..så vadå? Minns inte vad jag skulle säga. Men jag konverserar med Hannah här som mår mycket dåligt och nu skall sova. Min nacke blir skadaaaaadddd. Den det gör nog inget. Man kan slå på den ochsånt. Wellwell, nu har jag valt låtar till idol. Det blev inget bra val. Det blev ett skitval. Jag valde en bryvärd låt, en bryvärdare låt och en låt so mjag bara slängde till med. Jag slängde väl till med alla, but..well. Nu har jag ingen lust att blååga meer. Det tog hur jävla lång tid som helst att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0