Tacka Gud för storm, Andrew Lojd Weber och allmänt bramående.

Jag har nu varit på sånggrupp och det rulade! Fick först sjunga river, underbart, sen..close every dooooooooor! Jag var så lycklig så jag visste inte vad jag hette till slut. Dessutom är det stormis här. Jag dör av lycka så fort jag får vara ute i det underbara vindmojset. Står bara där och storflinar som en idiot. Jag skulle vilja stå i en storm en hel dag. Men det får man nog inte har jag en känsla av. Man böör inte, you know. Känns lite strange att må så här..effortlessly bra. It won´t last long, men jag klara.:) och ja..skulle jag säga nåt mer? Blir ju himskans kort annars. Men ingen bry, right?:)

Kommentarer
Postat av: Vispen

Emma, man blir alltid så glda av att läsa din blogg för du skriver på ett så roligt sätt!

Roligt att sjunga och kul att du ska få sjunga på avslutningen:) Vilken låt ska du sjunga då?

2009-11-19 @ 20:29:14
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0