weekend

Den här helgen har varit..mitt enda ord är påtaglig. Allt har den innehållit, men vi tar det från början då I guess.

Fredagen bedrevs med att gå ut med Lukas, sjunga med syster och well, försöka skriva. Sen på kvällen åt jag pringles, såg på idol och hade..hur många breakdowns..3 tror jag. Efter allt detta fick jag sova några timmar innan lördag började.

Lördagen började, well, nej, den började faktiskt ganska urkasst när jag tänker på det. Bedrev dagen med att lyssna på Trasy chapman(stavning?) som jag har förälskat mig i, HON är ju så bra eller hur Hannah? Sen gick jag och Sofia och åt pizza, trodde jag skulle börja tänka på annat. Funkade verkligen inte.

Sen åkte jag och föräldrisarna till Nettan och Peter för middag och snack. Kan inte säga att det var kul. Men, inget att göra åt, I suppose. Bilvägen hem rulade dock, för Honey skrev och sa att allt var ok och att hon kan komma hit helgen efter Örebro! Jag jättejättejätteglaaad bli!<33

Um, inte så mycket mer att säga. Lite citat kanske?
Nettan: Hujedamig..
jag och mamma: Sånt barn han var!
Nettan:?

på en inspelning.
jag inför dramatiskt saraentre: here she goeees!
Sara: you know..*gapsrkatt*
jag: here she..stops.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Varför får jag inte följa med?

2009-11-01 @ 15:55:54
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0