well it´s a shame I´m a dream

Jag avnjuter all I wanted, bland det bästa jag hört på very länge. <333333 aj löööv paramore. I alla fall så har den här dagen varit den värsta i mitt liv tror jag. Men det vi iiinte bry nu! Let´s start over again och sånt. Det ska klaras. Eller hur? :) aja, nu vet inte jag vad jag ska babbla om. Snart är det skrivarkursis. Den är bryvärd och bra och sånt. Eh, ja, jag hade liksom ett planerat inlägg i huvudet om hur deprimerad (in the literal sence of the word now) jag var, men fuck that! Let´s go kick some ass instead of laying apathiiic!:D:D eh, ja, det var allt jag ville meddela.

Kommentarer
Postat av: Hannah

hahaha, din rubrik skulle kunna vara ett svar på tildas pm. :D Ehm..ja, det är sånt jag tänker på.

2009-11-02 @ 16:34:01
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yey! Jag hade inte velat vara mellanhand mellan er två. Rätt komiskt igår egentligen när rävsås smsar på morgonen när jag äter frukost och berättar hur dåligt hon mår. När jag sätter mig på tunnelbanan och rävsås slutat skriva, då börjar honey. :)

2009-11-03 @ 15:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0