you´re the lucky one, so I´ve been told. As free as the wind blowing down the road.

Hejhejhej!
Detta är faktiskt ern bryvärd dag. Den bryvärdaste hittills denna vecka. Den har ju sååå stort motstånd också. Jaja, den började med skola. Den var mycket tråkig och sånt som vanligt. Jag satte ditt knappar på slöjden som alltid och det var rättså trevligt.

Hemma har jag umgåtts med mor som sjöng andrastämman av diverse låtar och flummade. Sen på sånggruppen Christina där!!! Jag blev överlycklig och lektionen blev helt underbar med två sånglärare. Jag sjöng dock inte så bra tycker jag själv, men det tyckte inte dem. De tycker alltid att jag är bra de mojarna. Sen kom jag hem, åt och sjöng en taklyftande version av me against the world med Sara. Jag insåg hur dålig jag var för två år sen när jag sjöng den och att jag inte visste vad känsla i rösten faktiskt betyder. Nu vet jag det. Känner kanske mer. Jag tror det. Men jag måste plugga som en jävla åsna nu egentligen för annars dör jag nog lite. Ska be pappa förhöra mig som en duktig far, sen ska jag skriva västfront. Denna västfront sänker mitt betyg..

Kommentarer
Postat av: Hannah

Kul att höra att du hade en trevlig dag. :)

2009-11-26 @ 12:12:10
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0