and Satan became the poet of the year...acording to Onna anyhow.

Ja, Onna sa det igår. "och så slutar det med att Satan blev årets poet". Ursäkta mig, men bara för att grabben blev utgiven i slutet måste han väl inte vara årets poet? Inte för att det var så viktigt eller så, men kände för att skriva det. Annars har jag då inte gjort någonting idag, var på skrivargrupp och vi diskuterade konsten att skriva dåligt, nasism och halloween. Det var ganska trevligt, men Ellen skrev om helvetet litegrann. Arg, blev jag. Jag tycker så synd om min stackars skrivargrupp. Ja, varför jag bloggar är ett mysterium i sig måste jag säga. Så nu överlåter jag er åt den text jag ska lägga upp alldeles nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0