and the lingering question where the good days went..

Inte ett sånt här inlägg till. Jag orkar inte. Jag vill inte skriva om hur fucked up allt blev med nästa vecka. Jag har inte ens skrivit om vad osm kanske skulle ha hänt nästa vecka. Jag ville inte göra mig själv besviken. Vet inte om det lyckades. Tror inte det. Men nästa vecka kunde ha varit en fantastisk vecka. Den kunde ha blivit en av årets bästa. Så blev det inte. Så blev det verkligen inte. Den blir en av årets sämsta och sen blirdet lov. Mitt lov kommer att vara tomt och innehållslöst. Hur kunde jag se fram emot det? Just nu känns min väg väldigt tom på distraherande, bra saker. Det enda som kantar vägen är prov, läxor, ensamhet och likgiltighet. Så ser den i alla fall ut just nu. Jag tror inte det är likadant imorgon och hoppas verkligen inte det. Men just nu är det bara svart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0