bortslösad dag..

Stannade hemma idag. Inte för att jag mådde så hemskt utan för att jag nog behövde en tillfrisknadsdag. Lite olägligt idag men vad ska man göra egentligen? :)

Så idag har jag bara ätit, slappat och lyssnat. Men ja, vi får se hur det blir imorgon, men jag ska till skolan har jag just beslutat mig för. Eller det var ett tag sen. Men Sara var jättegullig när hon kom hem idag.
"hur är det med min lilla..lilla idag?"

Som avslutning på detta korta inlägget ska jag berätta om hur hemsk Tora var igår. Ibland undrar jag, faktiskt..
Tora: Jo, jag hörde om en manga om Harry Potter!
jag: jaså? (anar oråd)
Tora: Om Snape och James!(totalt ovetande..)
jag (morrar): you shouldn´t have said that..
Tora, Agnes och Halo: förvånad och skrämd reaktion..
jag: höjer kniv och gaffel som vapen.
Tora: Men du gillar ju Harry Potter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0