I´ve being doing someone that you know, it´s not a secret to me anymore!

Nej, jag har inte gjort någon. Jo, mina karaktärer, men inte riktigt så. Faktiskt gick det inte så långt.:D

Började dagen med spanska men sen drog jag för att träffa the sjukgymnast och vi gick igenom the program och jag fick veta när vi ska träffas igen. Jag är the keeper of every singers heart, visst du det? Det säger Marit. Tackar. Hon tror att hon ska träffa mig i himlen. Åååfta, jag ska till hell. Skaru med? Nej, nog inte så kul för dig. Nåja, so var det sen och sen slöjd. Att putsa brädor är lätt överskattat.

Sen var det lunch och sen musikprov. Det gick bra, bortsett för att det tydligen krävdes lite musikteori. Det visste jag verkligen inte så jag dog lite halvt. Nej, varför överdriver jag alltid? Det börjar störa mig. Ja, sen satt jag på bänken och sjöng bra och mindre bra låtar med halo som förresten sjunger jättebra upptäcktes det. Det har hon utskällts för å det grovaste som min onnaflicka skulle ha sagt.<3 ja, nu sitter jag här i slutet på tean. Har pluggat en liten stund, men seriöst, hur mycket finns det att göööra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0