såhär går det till..

Haha. Jag sitter på so:n och vi har vikarie. Nu kom just alla tillbaka frå nICa. Jomen ja det känns ju..braaa. Gilma bortförklarar sig. Erik luktar pepparkaka och nu föreläser vikarien. :) han skiter i oss säger han. Jag gillar honom. Om ni undrar vaför jag inte pluggar nu så beror det på att jag inte har något annat att gööra. Shit, det är tyst. Huur ofta händer det? Förut var här ju liv och rörelse. Sorg. Snart ska vi sluta mucho tidigare. Tack men nej tack säger jag då. I alla fall. Anna pratar om någonting bakom mig och Oskar/Oscar pratar en massa och skrattar. Alla uppför sig väääl. Utom jaaag. En badgirl, är jag.:D men jag berättar mer om the dag när jag kommer hem för spammingens skull och ska nu..m..tråka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0