sunday..bloody sunday.

Blodig är inte min söndag, nej. Dessvärre. Den är bara tråkig, deppig, ensam, hes och..helt okej. Förresten måste jag be om ursäkt för förra inlägget. Jag gör fler sådana där deppinlägg nowadays. Ursäkter öses över er. Öses? Vad är det för ett strange ord? Så kan man väl för Guds skull inte säga. För Guds skull..mycket spännande uttryck. Vet ni vaad? Jag kan sjunga igen! Den ni. :D inga avancerade grejer då såklart, men låga toner. Men säg inte till någon att jag gör det. Det får man verkligen inte göra. Var äär Hannah? Borta with the vind. :( Men, där är hon ju! När man talar om drogerna.:) de lyssnar på 800 grader där ute. Du kan lita på maj, du kan lita på maaj. Nu stängde de av. Varfördåå? Det var ju trevligt och det var någon konstig version. Nu började nåt nytt. Vad? Hör trummor och bas. Gansa ooriginellt. Beat it är det och jaha, de lyssnar på the körslag. Sluta lyssna på lundakören! Så jävla jävla jävla dååligt. Jag har just skapat ett uttryck. "fråga bör man, annars stör man!" den kan ni grunna på. Haha, grunna på. Konstiga uttryckens dag, är det idag. Nej, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Honey

Gillar du 800 grader? Du sjönk just i min aktning. Oj, nu kom du hem!

2009-10-13 @ 19:13:34
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0