vi har inte tid för någon mat

ja, hej. Jag vill ha mat, tack. Till lunch fick vi inget kött, bara fil och flingor. Jag fick psykbryt och både Tora och Halo åt fil fastän de är laktosintoleranta. Bra! Sen åt vi kex, hade lektioner och hade inget trevligt för oss. Aj min nackeee! Den gör mucho ont och snart ska jag till mormor. Vi ska äta middag, åh vad underbart med maaaaaaaaat. Gimme gimmegimme some mat och allra helst före midnatt för då sover jag tyvärr. Jag vill inte sova på nätterna. Jag vill att du ska ringa och väcka mig mitt i natten, Hannah.:) och förlåt förresten, om det inte är utrett när jag publicerar. Jag älskar dig.<3

Kommentarer
Postat av: Honey

Vad du är gullig. :) Jag älskar dig också.

2009-10-13 @ 19:05:59
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0