we are closer!

Isaac i the fray låter just som en gudis i mina öron, kom på idag hur fin han faktiskt är. Jag är lite...eh, sen. ;) jaja, idag har jag mest suttit här. På förmiddagen pratade jag med heroinet, fixade en myriad vänner på ansiktsboken (faktiskt rätt extremt många.:)) och sen pratade jag med min lilla failoman Onna. Hon sa ordet fail en miljon gånger, fast det var jag som började med att tjuta "den här boek är faiiiiil!". Sen knarkade vi det ordet. Efter detta satt jag och skrev lite och kollade på mitt nya missbruk songmeanings.net. Så underbar siiidaaa.:D sen åkte jag till stan med mor och syster där jag köpte mig en ny, rutig, jättesnygg jacka. Det behövdes tyckte alla, även om jag inte ville överge min gröna långtidspartner. nu kan ingen säga "let the green girl go!" till mig, fast det gör ju ingen längre så. Om ni undrar varifrån det kommer så är det från wicked. :) jaja, vi fikade även på ramklints och hörde under ytan på radion. Jag skrek att jag ville gifta mig med den och mamma höll med. <33 hur kan en så svensk låt vara bra? Jag hatar svensk musik en general men den är så fiiiiiiiiiiiiiiiiiiin! Oj, vad jag hakade upp mig på i. Sjung inte om lilys dixieflickor! Ni förstår min morfarlåt genom att sjunga om något som får mig att tänka på Lily-bitch-Evans. På tal om henne, i å andra sidan (se resension förra året) finns det en Lily som snor pojkar och en kille som heter MR Evans Black. Får man heta så? Va? Va? Är de t lagligt? Är det det tror ni? Morr! De säger Satan ibland också. Gås inte med på. Oj, jag blev rädd för mig själv i förlåtelsens visa. Låter jag så där, ni som vet? Jag låter väldigt mature, tycker jag själv. Så...städad låtar jag inte nu för tiden. Alltså, hjälp! Eh, ja. Therese är gudomlig i den här. Numera är hon alltid gudomlig, men det är extra i den här. Första gången jag fick höra henne sjunga solo. Ah, där är Niklas målbråttston. Den är för alltid minnesvärd. Alltså, varför slår vi av ordet kriminell så hemskt allihop och jag jsunger ju för i helvete fel ord här! Varför lät vi det vara kvar? Omygod! Let´s just fall in löööv. Det är en av mina absoluta favoritlåtar i hela vääärlden. Hör den gärna. Nu ska jag lämna!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Du var "städad" tills jag kom med min power och förstörde ditt liv. ;)

2009-10-29 @ 19:30:02
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0