you pick up the clothes and the magic is lost

Jag har just nu kungligt roligt, eller nåt sånt. Babblar med Hannah och hon berättar mucho underhållande felhörningar. Det är uunderbaart. Vi har skapat en saga om Honey and the rapist.

rapist enters.
Rapist: Honey honey let´s make babies!
Honey: bad boys bad boys, what´re yah gonna do, what´re yah gonna do when it comes for yah?
M. lite fail för jag minns inte mer, men skriver upp ett gäng andra om jag minns dem.

fångad av en stormvind=fångad av ett korvskinn
smoke on the wather, fire in the sky=walk on the water, it´s the Jesus style.
you´re beautiful=jag bjuder fan
ja visst ska du leva=jag viska du leva.(hegrejiskaaaaaaa!)
badboys badboys what´re yah gonna do when they come for yah?=vattenkanna do..

kommer inte ihåg fler, men hajdo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0