asleep..or dead?

Hejhej!

Detta inlägget skrivs till mamma och syster mest.

De tycker inte att jag styckeindelar nog.

Det tycker jag då att jag gör!

Jag sitter här och lyssnar på the cross och Hannah sover.

Jag väckte henne förut, men hon somnade om och har nu sovit i mer än en timme sedan dess.

Annars har jag inget att säga och inga planer för dagen.

Just det, välkommer hem, kära thaimamma!:D

Är ni nöjda med styckeindelningen nu eller?


Annars kan jag göra så här istället. Det ville ni ju.

nu ska jag gå härifrån.

Jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: sara

OJoj jag läste hela inlägget:D kolla det lönar sig med stycken;)

2009-09-12 @ 16:49:00
URL: http://paronsmothee.blogg.se/
Postat av: Honey

2009-09-14 @ 12:20:13
Postat av: Honey

Vad gjorde jag nu? Jaja, det jag tänkte säga var...hahahahahaha.

2009-09-14 @ 12:21:13
URL: http://rydis.russhage.com
Postat av: Helen

Jag älskar dig också!

2009-09-20 @ 17:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0