autumn comin up

ah hi..
Dagen idag är..ganska tråkig, men inte alls deppig. Rätt mysig, fast nåt fattas liksom. Höstväder ute som alltid är lite mysigt (när man inte är in the mood för depresion för då kan det ju bara dränka sig med regn och höst) och jag var och fikade med Sofia.

Vi pratade om olika ointressanta saker, åt och träffade en gammal klasskompis till mig som var ute och gick med sin häst. Ja, hon ledde en häst i koppel som en hund. Väldigt roligt att se henne igen och att jag kunde känna igen ungens röst.

Jaa. Mer än så var det väl inte. Ikv'll blir det v'l till att sl]ss med lite skolarbete, mamma och Sara ska baka kanelbullar s] kanske joinar dem ett tag. Eller f`rmodligen inte. Nej nu g]r jag. Trevlig h`stis.

Kommentarer
Postat av: Honey

Grimskaft. Inte koppel, grimmskaft, sweetie. :)

2009-09-14 @ 12:16:39
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0