but now, she´s smiling.

Här är hon igen. Er älskade Emma. Hon har idag varit på internationella skolan och snackat engelska om sig själv med småbarn. Vi tar det från början..

Vi började med mentoortime där jag mest satt och såg intresserad ut medans ungar lärde sig hur man skrev in i en kalender. Ojoj, så svårt! Detta var högstadieungar för övrigt. Men ja vad ska man säga. Sen gick vi och tog en kopp choklad som var riktigt god innan vi gick för att träffa alla fyra klasser för dagen och prata om moi och blinda folk. Det var hur kul som helst och frågorna varierade i logik, likaså mina svar som stundtals övergick i ren sarkasm. "how do I walk? Oh, I life my feet..how do you walk?" ungefär. Kul hade jag. Vi hade även en underhållande diskution på lunchen om olika hemska saker vi gjort i våra dagar och alla bekände. Sen pratade vi om solrosor och annat jättekul men jag begär inte att ni ska förstå. ;) men vi skrattade så vi vek oss alla fyra. Nu orkas inte blogga mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0