det är inte mitt fel att det är fel på mig! (H-L)

Hajhaj!
Idag har varit en ganska trevlig dag, tror jag. Började med so där jag skrev anteckningar, det gillar jag mycket, för det blir himskans flummigt när jag gör det.

Sedan hade vi slöjd där vi höll på oss slogs med punktskriftens gåta. Det var mycket jobbigt och tråkigt. Sedan varo det lunch där alla provocerade mig både med vilje och inte (vadå citera grey´s anatomy? :@) och sen pratade jag med mytomanen Hanna-Loise. Louise, stavas det. Sega jag. Hon ljuger som en skorsten och är kallare än..kallare än mig! :-o har du någonsin hört?

Eftermiddagen var tråkig och nu sitter jag och mår dåligt upptäckte jag för en liten stund sen. Varför? Vet inte. Mycket mystiskt. Nåja, det ska jag inte fortsätta med, för det är ju jättetråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0