från katte, exkluift värre

Sitter vid Joakims dator och skriver bara för att säga att jag lever och visa att ingemar finns även här borta. Doch läster han inga tecken utan bara ord, den dumme grejen. Men det kan ju inte jag göra nåt åt eller hur så jag får tiga. Jag sitter på en engelska c-lektion och ungarna skall skriva en liten uppsats är det nog tänkt. OM DERAS HEMLIGA AMIBISIONER OCH ALLT VAD DET HTER. sÅ HÄR MYCKET KAN JAG ITNE STAVA FEL HELT SERIÖST. mIN HAND GÖR ont och omygod här sitter jag och skriver med caps lock. MEN UNDERBAR T. Men för helvete inte caps lock skift, sluta nu, din fåniga grej! Okej jag är lite iritirad på grabben Snart är det språkfika här och det gillar jag. Hoppas man får en kaka eller nåt annat nyttigt.:D aj min hand! NU GER JAG UPP OCH nu höll den på sådär igen den dumma grejen!

Kommentarer
Postat av: Honey

Alltså Emma din galning. :D

2009-09-02 @ 18:23:15
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0