Hej himmelrike

Marit Bergman. Magiskt. Tack älskade Tildis, tack tack tack tack tack tack. Det är bara obeskrivligt. Nu ska jag höra på Lily Allen säger Honey som sent mig en låtis. Giller ej namnet, ni vet väl why, men vi får se. Brittiiiiiiska. :D jag blir lycklig. :) men detförstår ni väl. Fy vad gulligt. Dör gör man ju!:) det är fredag idag. Det gör mig jättelycklig. Men mina axlar gör ont och jag är lite konstig känner jag men annars liksom. :) jag har sjungit som en häxa idag och även som en desperat unge. Nuuuu tog låten slut. Den ska bli nr 666 i min spellista. Det är mitt favoritnummer som ni säkert alla förstår. Att platsen intas av en Lily vet jag inte om jag egentligen gillar, men jag kan ju inte göra något åt det. Hannah, är du död? Det är ju smart att fråga det i bloggen yeah yeah. Hon loggade ut den lilla filuren. Pisk på henne. Alltså mina axlar! Ajajaj. Jag har spänt mig för mycket idag tror jag. Har med andra ord antingen varit för glad eller för ledsen. Det första tror jag. nu har ungen loggat in igen, det känns bra liksom. Majvor var det säkert som krånglade. Hon är en äkta dumming. Hon hotar mig med att mata katterna med en brunett. Vem fick jag inte veta för frågor fick man inte ställa heller tydligen. Mobbing. Nu ska hon mörda brunettens familj. Men skynda dig då i så fall för jag har annat för mig än att sitta här vid datorn som ett annat fluff. Fluff har jag inte sagt på ett tag och oj vilken frysning jag just fick. Kallt? Vet inte. Sara sjunger I´m a bitch där ute hör man. Fint låter det stundtals men nu tar it slut. Hallå, mördaren, kom igen nu! Skyyynda! Alltså, den lilla segingen. Nu tänker jag gå och låta ungen sega.

Kommentarer
Postat av: Sharon

Lily Allen är en pantad fjolla som gör de mest korkade uttalanden man kan tänka sig, förmodligen enbart för att få publicitet. Hon tycker exempelvis att föräldrar borde erbjuda sina barn droger... Hon drar skam över namnet Allen. Jag vägrar ens ta reda på hur hon låter (har väl hört någon låt någon gång i och för sig) i ren protest. Ja jag är hemsk, jag vet...



För övrigt hoppas jag du får en fortsatt bra fredagskväll...

2009-09-04 @ 21:12:42
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Sharon

Ja...fråga mig inte hur fan det gick till men jag drömde om dig inatt. Moder, min hjärna behöver verkligen lämnas in på service...

2009-09-05 @ 10:03:43
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0