highway to hell (<33)

Ja, det är vad jag lyssnar på och låten är i Marits verison. Verkligen jättejättejättesöt, piano och allt. Ja, man kan inte tänka sig det, jag vet! Nåja, ska prata lite om sångmojen och så. Samma som förra veckan kind of. Vi sjöng mycket solo idag så det var skönt, man fick briliera och ta ut svängarna lite mer. Den här låten är inte inte bra för mig. De sjunger faktiskt om Satan, det har jag inte hört förut. Jobbiga jag, alltså. Nåja. Har även kollat lite på idol vilket var tråkigt men Sara skrattade som en idiot åt baggen ("I got the power..!) och vissa rulade. Hahahahha, kontrast! You found me med the fray, om Gud. Men ja..lyckat. Men den här låten är väldigt djup har jag kommit fram till och jag vet inte vad jag mer ska hitta på att spy upp på er för utom att vi kom fram till idag att jag äger min syster på brittiska (swift var trevligt att köra british style) och att en av tjejerna i vår grupp har en väldigt bra och konstig röst. Nu ska jag nog sova snart.

Kommentarer
Postat av: Sharon

Sv: Jag tror inte jag är någon stäm-människa heller (även om jag för närvarande försöker lära mig sjunga stämma på i princip allt jag lyssnar på ifall någon mot alla rimliga odds skulle vilja sjunga duett med mig någon gång...), men jag tyckte det var roligt att sjunga i kör när jag gick på högstadiet. Å andra sidan har jag aldrig gillat det efter det, så det kanske hade med kören att göra...

Men jag flyttar ner till Lund lagom till du ska hålla körslaget-kör där så kan jag också vara med ;).



Låtar om Satan uppskattas inte? Heh...

"The cross is burning down roads of time. God or Satan always whispering my name..."

Smaka på den du ;).

2009-09-09 @ 22:49:00
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Honey

Nu ska jag skriva en seriös och mogen kommentar. Ehh...jaa....ehm...PAPRIKA! Eh, ja. Och aktierna går bra?

2009-09-11 @ 22:07:28
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0