I guess I needed a storm.

Ah dagen har som ni nog redan har listat ut inte varit sådär..vad man säger..på topp. Jag vill itne gå in på detaljer (ibland lär jag mig av misstagen) men jag kan säga att en mening fick mig att gråta från 0 till hundra och att jag även skrattat som en idiot, gämmfört mig själv med en degklump, haft heartache (och alla bara stirrar av förvåning) och varit trött. Messed upp dag är då det allra minsta man kan säga. Men nu mår jag väldigt bra och har till och med varit utanför huset, var ute på en longwalk med far och hund vilket gav tid till att prata lite vilket man faktiskt itne hinner med så ofta. Det var trevligt. :) Jag ville bara visa livstecken innan veckans vän skrivs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0