inte ens du kan hjälpa mig nu.

Lyssnar på slutet av den maktlösa låten som Hannah kallar den, you can´t help me now med Marit Bergman. Den är jättejättejätteunderbar vad hon än säger.

Så, idag var jag på sångmoj igen. Samma gamla visa. Jag och Johanna var själva idag och sjöng igenom let there be love, stormy weather och övade på kanon. Icke en av mina bättre sides om man säger så. Sen disikerade vi låttexter, snackade hörsel, syn och stilar och var allmänt lite utflippade. Trevligt hade vi.

Sen jag kom hem har jag ätit, tittat på idol, tränat (!!!!) och duschat. Nu ska jag alldeles strax gå och sova. Mycket skönt ska detta bli och nu lämnar jag eder once more.

Kommentarer
Postat av: Honey

Typiskt att jag missade Idol. Jag som hade sett fram emot det. Hur gick de för de stackarna?

2009-09-23 @ 22:03:05
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0