rubriker. det är så oerhört överskattat det där med rubriker.

Har varit på sånggruppis nu och sjöng let there be love. Det var fint.:) vi sjöng faktsikt rätt bra allihop och Sofia gick ann. Men vi ska köpa en riktigt dålig bok för över 200 kr, det skulle vara klassiskt och pop men det var en poplåt och en massa klassiskt shit. Det gillades inte! Sen dess har jag och Sara tittat på youtubegrejer om movie couples och Sara försökte skriva sin egen. Faiiil. >D nu ska jag alldeles strax gå och sova en djuuuuuuup sömn. Underbart.

Kommentarer
Postat av: Honey

Att sova är fruktansvärt frustrerande på kvällen, och otroligt skönt på morgonen. Jag fattar inte vad jag gör uppe. 4 timmar sömn inatt. Awesome. Var det inte nästan exakt sådär du beskrev sångmojen förra veckan? :D

2009-09-03 @ 06:34:58
URL: http://rydis.russhage.com
Postat av: sara

HostHost Ursäkta mig men vad menar du med faiiil??? Jag är uppe i 40 och snart 50 och så du ska allt snart få se! mohohohoho

2009-09-04 @ 16:57:49
URL: http://paronsmothee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0