så många söta grabbar vi har här ändå va?<3

Jaaa. Idol sågs och jag är lite smått upphätsad av alla söta grabbar där var. Alltså..gitarrgrabbar. Vad ska man egentligen ta sig till? Hahahhahahaha. Hannahs pappa ska jsunga I´m bad (fast bad heter den faktiskt, men ja) på idol nästa år. Go for it!:D det får mig att tänka på sånggruppen, i våras med Christina sjöng vi introt till den låten som uppvärmingen. Det var roligt som attan. Nåja, jag skulle prata om idolis. Nills kom ju tillbaka och jag blev överlycklig. Han är ju så otroligt underbar! :D tydligen hördes la roux, men jag lyssnar ej på dem, så jag hörde inte detta. Nu hade jag inte ¨å mycket att säga. Jo förresten. Johanna Palm kom ju på besök också. Jag var bitande elak mot den stackaren, men gav honom credit för att faktiskt försöka vara grabb nowadays. N'r andreas sa att det här året blir bäst sa jag "jomen om man ser på det förra så kan det ju bara bli bättre!". Har ni märkt nåt med detta inlägg? Jag har helt skitit i styckeindelning. Det är oonöödiiigt. Hejdåå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0