shockingly crimson

Ja, jag lyssnar sot och det var vad jag hörde så..det blev rubriken.

Imorse börjades dagen med spanska där vi spanskade. Sorgligt värre, det här. Sen so där vi soade och slöjd där jag skapade mitt meddelande som jag ska skriva. Såhär ser det ut:

Hi there!
Du är cool om du läser detta.
Tunas blindstyre

Jaa. Mycket djupt, that. Not. :) sen betsade jag självmordsbenägna knappformar (som ville dränka sig) och sen lunch. Efter detta svenska, musik där Bernard och Magnus sjöng nilssons i svedala på hög volym och jag häslades med ödessymfonin när jag kom ner. Sen tea, jag fick sitta själv och det var skönt. Man kan rulebreaka om man vill och ingen stör en när man jobbar. Perfekt. Nu ska jag gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0