thersday afternoon

Det där är vad jag kallar att citera en låt och verkligen få det att passa in.:D

Jag började dagen med att få kaka av Agnes, ha svenska och matte och..typ bara jobba. Sen hade vi biologi och innan dess lyckades Agnes lura ur mig vem Satan är. Varför ger jag henne alltid fler vapen att tortera mig med? Vi vet alla svaret. För jag giiillar det..

På biologin hade vi labbar med sinnena där jag lärde mig att vanilin är äckligt, att curry är svårt att smaka utan lukt och att kardemumma luktar trädgård. Mycket användbara grejimojor att kunna.

Efter lunchen hade vi en gnaksa awesome idrottslektion. Halo och Tora kunde inte vara med så de höll mig sällskap i gymmet och Halo sjöng barnvisor. Trollmorslåten var en favorit, men vi kunde den inte. Agnes fick helpa. Vi sjöng även rest in pease och lyssnade på Karolinas ipod. Den söög.

Sen engelska och so och sen slutade jag. Ska sluta med ett par citat.

Sara: hon ser ut som en gris.
jag: meeen, det är bara för att hon har svininfluensan!

tjej på idol: ska vi gå dit och hänga?
grabb: ja vi går och hänger oss..

Kommentarer
Postat av: Honey

Jävla grabb! Han snodde mitt skämt. Nästan, iallafall.

2009-09-24 @ 19:58:10
URL: http://rydis.russhage.com
Postat av: Sharon

Sv: Jag gillar den också. Hade den som ringsignal ett tag.

2009-09-24 @ 20:16:08
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0