tröttheten är trött..

Jaa. Kvällen idag har varit konstigare än konstigast. Har haft sångcirkel med Onna och Honey.

Sångcirkel är rätt avancerade grejer men vi sammanfattar det med att vi sjunger olika låtar. ;) vi började med bad dream ("Alltså, Emma, du behööver inte hyperventilera) och en massa swift och kalaisa ("country..man!" hördes oftare än ofta) och sen sjöng vi bland annat come on och sjunde himlen i skattspasmer.

Sen lämnade Onna och jag och Honey gav varandra omöjliga uppdrag att sjunga olika låtar på olika sätt. Jag sjöng cry i wailingstyle, rusty halo som en häxa och Hannah sjöng kent på gottlängdska. Jag sjöng även som en italiensk operasångare och alla var koonstiigaa. Nuu är jag trött som en idiot och ska sova. Inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0