veckans vän, vecka 38

namnis: Agnes, Agnes Estupendo, vad ni vill
åldris: fjorton årisar.
speciella minnen: four points game, "Weendy, kaan inte ud berätta en saga för oooss?", Sabina som (inte) köper schampo med mera
hur länge har jag känt: tre och ett halvt år.
goda gärningar: börjat kommentera här i bloggen lately, stått ut med mig i alla mina konstiga tillstånd (och provocerat in mig i dessa tillstånd måste tilläggas) och varit bäst!
låt: Gud vad svårt. Asocierar inte dig till musik sådär direkt. Hm..nej..sorry. ingen kommer för mig..
saker jag skrivit om: lite gammalt shit
meddelande till vän: du vet vad du har glötm..

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. Den repliken kommer att följa mig för alltid eller hur? Liksom 4-points-game-harry-potter-version när jag sa "Oh! Strindberg?" eller vad jag nu sade.



2.Det är faktiskt din tur nu! Faktiskt!

2009-09-21 @ 21:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0