war in the håår..

Haj och sill!
Ja, just för närvarande sitter jag och (inte) konverserar med Hannah som har ont i huvudet. Det är ytterst tråkigt, men jag inte bry, för hon värd.:D:D

Har idag stört mig på Agnes som envisas med att uttala vissa namn. Det är inte kul längre. Inte kul alls. :/ sen har jag även haft lektioner, babblat med folk och åkt taxi med stockholmaren. Han rular, fastän han är stockholmare. Har ni någonsin hööört? Ja, jag hade väl inget att säga. Rubriken..ska vi inte tala om..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har det nåågonsin varit kul?



/Jag

2009-09-28 @ 19:15:27
Postat av: Honey

Var jag värd huvudvärk, eller vadå? Nej, fy fan vad du är elak...

2009-10-02 @ 16:38:40
URL: http://rydis.russhage.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0