damn the daaaaark!

Tog bara låten jag just hade på hjärnan som en rubrikis. Men ja vad har hänt nudå? Har varit på skrivargrupp och skrivit om europa. trevligt. Min dikt blev dock mer om satan än någonting annat. Vad de måste undra alltså. Ofta man beskriver någon i en typ kärleksdikt med att den har smutsigt hår. Haha. Alla undrar också vad dealen är eftersom jag blev så jävla sur när någon skrev on satan. det var ellen om ni ville veta. sen gjorde hon om deeeet! Miiiin saaataaan! ;) jaja, sen har jag ångestat mig över balen, saknat, nördat mig här, räknat matte, inte tränat och inte gjort spanskan. Har också ätit och undrat varför jag säger "u" på skånska eller vad det nu är nuförtiden. Kan inte säga det på nåt annat sätt heller. Undrar när det blev så? Hjälp! Jaja, nu lämnsar jag eder.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Eftersom jag tänker på det kan det inte varit så längesen.

2010-04-13 @ 13:25:54
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0