den här dagen händer bara inte

Okej om jag trodde att mitt liv kastats om förut hade jag ganska fel. Herrejävlar. Går från breakdown till lycka till ångest till ensamhet till iritation till hopp till ilska till tomhet. helt jävla slut. Undrar ni varför? hannah kanske inte kan åka imorgon. Hon har varken leg eller pass. Men hon ska försöka komma ombord på båten ändå. Och jag tänker jävligt skumt när jag blir desperat för allt jag kan tänka på är hur de gjorde i rosa-filmen när de inte hade råd att åka till gotland. nu ska hon ju från, men ja. visst är det konstigt att jag börjar tänka på det? men det var säkert jättesmart. Vill nästan leta upp filmen. Och jag vill kunna öppna min flaska. Det är sjukt men det stör mig trots att mitt liv håller på och gungar som en gunga. Nu svarar hon inte på msn. Det gör alltid att jag oroar mig. Jag borde sluta oroa mig, fast inte. Det är ju ganska grundad oro. Kan inte mamma komma hem? Ja,, jag ville att de skulle gå, men jag vill ha en mamma-kram. och att någon hjälper mig med min flaska för allt blir lite uthärdligare med cola. Jag är sjuk i huvudet, och nu ska jag sluta. det här blev ändå inget.

Kommentarer
Postat av: Hannah

jag vill också ha en mamma-kram. Sånna får jag av jenna nowadays. ;)

2010-05-03 @ 12:59:59
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: liindblaads

hoppas du ffår en bra start på veckan :)

2010-05-03 @ 13:10:07
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: liindblaads

hoppas du ffår en bra start på veckan :)

2010-05-03 @ 13:10:07
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0