det finns ingenting här för oss

Det är konstigt. Allting. Jag tycker verkligen det. Jag tycker att det är konstigt att jag känner för mycket och ill känna mer. att jag vill må sämre hela tiden. och att alla står ut. Sen tycker jag också att det är konstigt att alla andra orkar fast inte. fattar ni? Alla mår skit. verkligen, bokstavligen varenda männska. men ädå ser jag inte många sånna här inlägg i andras bloggar. De kanske inte säljer sin själ till vem som helst. Känns som om jag gör det. Eller som om alla suger ut den. Känns det så eller blubblar jag bara? Jag. Vilket äckligt ord! Jag jag jag jag. Hugest ego I ever saw. Önskar bara att jag visste. Och att du fanns. Och att jag var nöjd med det bästa som jag redan har. Och vet ni vad jag önskar mest av allt? Att jag inte gör så här. Det är något jag önskar hur mycket som helst. jag behöver inte att ni drar ner mig. jag gör det själv. och jag älskar det. ugh!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Vad ska man göra åt dig egentligen, vår allas lilla hopelosthead?

Lägg märke till hur bra det stället. I huvudet har du lostat hope-et.

2010-04-09 @ 10:20:11
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0