don´t you come here, don´t bring anyone here

Ska på konfirmation idag. Liksom yay. Sitta i kyrkan och sen hem till kusinerna och konfirmerfesta och alltså nej usch. Orkar inte vara trevlig och duktig en hel dag. Och jag vill ha heroin innan jag åker! Vakna nu meddetsamma! Det är en order för såhär kan jag inte lämna huseet! :( och ja det är lite ironiskt att min rubrik är från en låt om helvetetjust idag. me likie.:D and church is my hell. nej, driver bara med er. Kyrkan är ganska fin ändå. och nu ska jag sluta blåååga ja. Vill också passa på att säga grattis till sharon för att hon kom iväg och att jag också hade velat vara med! (skulle ha kommenterat, men det funkar inte så ni får stå ut med det)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy på dig Emma att säga så. Det är inte alls snällt

av dig.

2010-04-24 @ 12:13:13
Postat av: Hannah

jag kan väl inte hjälpa att du är dålig på att väcka mig? ;)

2010-04-25 @ 20:21:57
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/
Postat av: Sharon

Dank je wel! Icke-skickad kommentar uppskattad :)

2010-04-26 @ 12:50:31
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0