fy fan vad jag är braaa!

Nu har jag just pluggat matte i 45 min, fast jag inte ligger det minsta efter och snart är klar med allt för terminen. dessutom har jag tränat två gånger denna vecka. ville bara få skryta lite!:D och jag har ätit jätteduktigt och varit bra och epic. Jag mår jättejättejättebra här där jag sitter med min franska choklad, lite påskmust, chatt med onna och snaaart älskling som tar sig upp ur sängen.;) jag vill göra nåt annat produktivt! men först av allt ska jag sätta på musiiik. den behövs ju. Sådär. Change. Glad musik.<3 Hahha, det första hon säger är "it´s a sad picture". Motsägelsefullt.:D Fast nu bestämde jag mig för att den inte dög, och lyssnar på någon fireflight-låt. Vilket är det nu igen? The hunger är det ju! Jaaa! Vad bra av mig att börja sjunga en sån här hög låt utan uppvärmning. Fint låter det. Nu börjar en ny låt fast den var tyst. Wmp hängde sig lite. sådär.:) ave mary a. länge sen.<3 oj, vad länge sen det var jag skrev ett sånt här inlägg! Liksom..har jag ens gjort det i år?:o jag älskar ju sånna här inlägg! Fast de är nog inte så intressanta för alla omkring, va?:D men jag bloggar ju inte för alla omkring, elelr jo lite, men jaja. nu ska jag sluta här. nåt förslag på produktiva saker jag kan göra?

Kommentarer
Postat av: Hannah

Can't help it if there's no one eeeeeeelsee! :) Eh..ja..visst sjunger jag fint? Och du, du borde prova att kommentera min blogg. Jag behöver inte skriva spamskydd längre. Eller..jag skriver ju inte spamskydd. Jag brukar få skriva något fansy senseless bullshit. Fast ibland är det värsta roliga orden. Men hursomhelst, jag behöver inte skriva dem längre. Prova.

2010-04-11 @ 21:52:31
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0