I can do it quicker, and get even sicker!

Konserten gick bra. Vi out-shinade alla.:D sen köpte vi max och kom hem och försökte lyssna på när månen går med långa ben. men den fuckade up sig så allt jag fick göra var att få skrattspasmer av min syster. Hon gick in på toa och därifrån hör man ett ylande "när månen går med långa been!". Ja herrejävlar, alltså.:D det var nog länge sedan jag skrattade. Nu har jag mest suttit här och typ ångestat mig över att behöva gå och lägga mig. Jag vill inte. Vill inte vill inte vill inte vara kall och "stark" och äcklig. Vill vara stark och stöttande och bra. vill vill vill vill.:( och som svar på din kommentar älskling: ja, jag är konstig. och jag kan inte kontrollera mina uttryck. jag pratar som jag pratar. så blire när man inte lyssnar.:D jaja, hejdå nudå.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Golf and alcohol don't mix, and that's why I don't drink and drive.

2010-04-23 @ 14:12:19
URL: http://mentalrevenge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0